Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Mikaela - 10 augusti 2010 20:01

Tar igen det idag! Igår måndag hände inte så mycket, regnet öste inte ner utan det var en flod där uppe som sprungit läck. Antar att det var det sthlm hade i helgen. Satan i gatan va det regnade!


Så det blev mest att inte göra någonting..fortsätta tvätta upp alla kläder vi äger och städa lite här och var. Så fort det blev uppehåll på kvällen så sprang jag upp i skogen med hundarna. Såå underbart att ha skogen utanför dörren. Hundarna springer som galningar där och toknjuter. Tränade lite inkallning och kan ju inte bli mer än stolt när Alice tvärvänder på fläcken när jag kallar in henne. Jätte duktig. Blaze är ju inne i könsmognadstiden just nu men även han är väldigt duktig på inkallning även om dofterna är frestande.
Det var typ allt som hände igår.. så ni kanske förstår att det inte fanns så mycket att skriva..


Idag när jag vaknade och kollade ut så lös solen och himelen var blå! Underbart! Idag har vi inte heller gjort nått speciellt alls.. Lekt och busat lite på gräsmattan och fortsatt med det eviga tvättandet av kläder.. Tar ju evigheter just nu innan tvätten torkar.. Nora sov två timmar på dan idag så då passade även jag på och vila.. har nämligen haft jätte svårt och somna på kvällarna just nu så det är skönt att få ta igen sig lite.
Nu på kvällen har vi kört Herr Gräsklippare igen, jag började och sen fick Eddan ta över. Nu ska jag glo vidare på Allsång på Skansen och hoppas på att veckan bjuder på nått spännande!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards