Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Mikaela - 8 augusti 2010 20:20

Igår så fick vi ju besök av ex-grannen Jens och hans dotter Tyra. Väldigt trevligt hade vi det. Precis när dom kom så hade vi varit och köpt en åkgräsklippare, vilket behövs när man har så stor tomt som vi har och man inte vill tillbringa hela dagen gående efter en handjagare.

Så först lekte Eddan lite på gräsklipparen, sen var det min tur! Jiipppi vad kul det var! Körde runt som en galning och klippte ett snyggt mönster på gräsmattan. En riktigt bra investering!

Sen grillade vi kött, majs och svamp, åt det med en grönsallad och potatissallad. Åt så maten sprutade ut ur öronen, men gott var det!
Sen kopplade Eddan å Jens in tv i vardagsrummet så nu har vi TV uppe och nere. så himla skönt. Idag så åkte Jens och Tyra vidare mot borlänge där dom skulle åka på äventyrsbadet. Vi åkte till gävla, Valbo och gick på Ikea, köpte ryamattor till matsalen och nätkorgar till klädklammaren. Matsalen blev jätte fin. Ska ta och lägga upp lite bilder någon dag.

Vågen visade endast minus 0,1 kg denna vecka. Men det är ju alltid nått =) Snart är jag vid mitt nästa delmål, 85 kg!
Men nu ska jag lägga mig på soffan och softa!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards