Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Mikaela - 30 juli 2010 06:15

och tittade på klockan; 04.50 Va faan.. Minns att jag hade haft en obehaglig dröm om att jag, mamma, Eddan och Nora var på väg ut till bussen då det kommer en bil ifrån höger som kör i maxhastighet och frontalkrockar med bussen som kommer ifrån andra hållet. Det var en väldig smäll och väldigt oehagligt.. sen kunde jag inte somna om.. till slut gav jag upp och tassade ner på nedervåningen. Hundarna blev överlyckliga att se mig, som vanligt.. oavsett vad klockan är så blir dom super lyckliga. Och Alice var helt säker på att vi skulle åka på utställning.

Vilken nit Alice...sorry..

Nu väntar jag bara på att resten av familjen ska vakna.. det dröjer nog ett tag till.. till och med hundarna har somnat om..
Om bara ett par timmar kör vi det första lasset mot Långshyttan.. Känns så himla skumt.. jag ska lämna mitt andra hem bakom mig snart, en lättnad samtidigt som det känns tugnt.. Men allt kommer bli bra, så bra som det kan bli. Tänk om kanske 2 år när vi hunnit renovera och gjort allt som vi vill ha det..*längtar*!

Uppdaterar nog ikväll igen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards