Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Mikaela - 28 juli 2010 20:00

Dagen har varit otroligt seg och Nora har inte varit allt för medgörlig idag kan jag lova. Men det var mitt eget fel. Jag skickade ett sms till Joi i morse att vi hoppade över dagens dejt eftersom Nora varit på Sigge så mycket dom senaste dagarna så tänkte jag att dom behövde en dag ifrån varandra. Dumt dumt... Nora har varit som en igel på mig hela dagen.. min tanke var ju att jag skulle hinna packa massor idag med lite hjälp ifrån mamma..


Men någon packning blev det inte.. där emot tog jag tag i räkningarna när Nora sov. Alltid lika roligt...*NOT*
Men nu är det gjort, i och lika bra det eftersom jag inte vet hur det blir med nätet när vi flyttar. Så troligen blir det inget bloggande på lördag.
Men ska försöka var tillbaka redan på söndag.

Imorgon ska vi träffa Joi å Sigge redan kl 9 för frukost tillsammans på donken, sen ska vi iväg på nått lekland, i järfälla/barkaby eller nått sånt har jag för mig Joi sa. Det kommer uppskattas massor av Nora!
Nu ska jag lägga Nora och tokpacka.. suck..såå tråkigt..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards