Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Mikaela - 14 juli 2010 08:37

Igår var det en spekulant som var här på visning och han har lagt bud på utgångspriset, vilket vi accepterat. Vi känner att vi hellre accepterar ett lite lägre bud än leva med stressen om att kanske inte får det sålt.
MEN, det stora MEN! Han vill flytta in den 8 aug då han blir av med sin lägenhet den 15 aug och vill hinna fixa lite där. Vilket gör att ev. som det ser ut nu så flyttar vi den 31 juli. Vi vill ju också himla flyttstäda osv.. 31 juli, det är ju om 17 dagar!!!! Och vi har inte en enda kartong!
STRESS!
Men det löser sig... det säger i alla fall min mamma   
Så jag får väl lite på henne..
Tänk att om 18 dagar har vi sovit första natten i Kråkslottet..

Joi hatar mig för att vi flyttar.. men hon vet också anledningarna till att vi gör det.. Jag hatar också att vi kommer så långt ifrån varandra. Tror inte jag haft någon vän som hon. Vi har inte känt varandra mer än 5 år eller nått sånt.. men vi har umgåtts väääldigt mycket dom 2 senaste åren.. tanken att vi inte längre ska hänga tillsammans med barnen.. ja den suger.. men jag hoppas även att ni snart flyttar efter.. inte lika långt, men en bit på vägen!

Resan nästa vecka blir av som planerat iaf, lite semester behöver vi faktiskt.
Ska starta packningen redan ikväll, ska åka förbi mamma och hämta lite kartonger där..

det är mycket nu..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards