Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Mikaela - 9 juli 2010 12:30

Men hon och hennes sambo Freddan kommer snart på besök igen. Den 30 juli.
Och vi ska ju snart ta en tripp upp till Mora så tiden kommer gå jätte fort, dessutom ska vi ju på hundutställning innan det och hinna med 2 visningar. =)

Nästa lördag, den 17 juli ska vi till Högbo på SSRK utställning. Det blir Blaze första officiella utställning. Och Alice har jag inte bestämt mig för än om vi ska ta med eller inte... en viss liten herre här hemma har ju nämligen gangit av hennes päls på ögonen.. så hon ser ut som en welsh just nu... inte snyggt. Men Katarina, hennes uppfödare tyckte vi skulle ta med henne och avgöra på plats. Så vi gör väl det..

Nora somnade just så jag ska nu njuta av lite ensamtid.. Sen när Eddan kommer hem ska vi storhandla mat och sen blir det att grilla.. jo juste.. jag är så himla bebis sugen så ni anar inte.. det beror nog på att alla runt mig väntar eller föder bebisar just nu..hih.. nej nu soffan!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards