Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Mikaela - 29 juni 2010 10:59

Igår var det en privat visning här hemma likaså idag.. suck.. det skulle ju underlätta om man satte ihop alla visningar istället för en varje dag.. man måste ju komma ihåg att både jag,Nora och hundarna inte kan vara här under visningarna..
Iaf hoppas jag snart att vi får in ett bud så man kan slappna av.. Det här ovetandet gör att mina nerver för tillfället sitter på utsidan av kroppen..
Vågar inte planera någonting..

Idag ska vi iallafall så fort Nora vaknat åka hem till Joi med hundarna, för att låta dom busa skiten ur sig, sen ska vi slänga i oss lunch innan vi åker till stranden med barnen. Sen blir det hemgång så fort visningen är över.

Imorgon kväll ska jag hålla ringträning. Vilket ska bli jätte kul. Lord Danny´s Royal Flush, Cindy (dalmatiner) är nu anmäld till 3 officiella utställningar och behöver komma på träning med matte My. om det är någon mer som  vill komma och träna så är det bara att ni skickar ett meddelande så får ni information om tid och plats.
men nu, städa...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards