Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Mikaela - 27 juni 2010 20:55

Som jag sa igår så skulle vi åka till skansen idag! Sagt och gjort, jag gjorde pasta och kycklingsallad att ta med och äta. Och en liten fruktsallad och en massa dricka. Redan på väg till bilen kände jag på mig att detta skulle bli en sån himla underbar dag.
Och det blev det! Länge sen jag verkligen kände mig så lycklig. Är lycklig varje dag jag är tillsammans med min familj men idag var det verkligen lycka ut i fingertopparna! Vädret var på topp och Nora sov på vägen in till skansen vilket gjorde att jag viste att hennes humör skulle vara på topp.
Hon var nog minst lika lycklig hon över alla djuren. Dessutom blev det självklart ponnyridning och en hel del karusellåk för hennes del.
Mjukglass med strössel tillhör också skansen till så det mumsade vi alla tre på.
Sen på vägen hem var vi alla heelt slut..både jag och Nora somnade i bilen, Eddan hade nog gjort det om han kunnat =).
Väl hemma grillade vi, så dagen har i alla drag varit heelt perfekt!

*Kärlek*  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards