Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Mikaela - 2 juni 2010 13:11

..men vi knaprar på en sådan stor hemlis här hemma just nu som tar en massa tid.
Men jag hoppas att vi snart kan berätta den för er andra! Längtar faktiskt.
Vissa av er vet redan =)

Idag har vi haft en fika-picknick i gropen med Joi å Sigge å hundarna såklart.
Sen gick vi hem hit och lät barnen bada i bassängen, för tempen visar faktiskt på 24 grader idag i skuggan! Så himla najs!

Annars så händer det inte så mycket här hemma just nu, var på ett ljusparty i måndags kväll hemma hos min morbrors fru i grimsta. Jag och mamma handlade lite, och jag handlade även en handkräm åt grannen. Anna som hade hand om partyt har även hon gjort GBP operation för ca 6 veckor sedan och det syntes massor på henne att hon gått ner.

Min nedgång har börjat lugna sig lite och jag går ner stadigt ca 1 kg i veckan.
Känner mig väldigt nöjd med den nedgången, vill ju faktiska att skinnet också ska dra ihops sig.

Nu ska jag läsa dom sista sidorna i boken som jag började läsa igår, sträckläste då 40 kapitel och har nu 6 kvar, gäller å passa på medans Nora sover!
Hej hopp! 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards