Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Mikaela - 30 maj 2010 09:07

Så himla skönt att vara kvitt 20 kg!
Nu är det 25 kg kvar till mitt mål, men det betyder ju inte att det behöver sluta där =)

Idag är det Mors dag, och jag är faktiskt jäte besviken, Eddan har inte hjälpt Nora att fixa nått alls.. Allt behöver inte innebära att man köpa nått i en affär, det hande räckt med några handplockade tusselago och en teckning ifrån Nora..men icke..besviken till 100!

Jag ska iaf göra en tårta till min mamma och så ska vi bjuda dom på middag, dom har nämligen varit i mora i helgen så när dom kommer hem så blir det grillat och sen tårta =) Myspys.

Men under förmiddagen ska vi först åka till Mulle Mecks lekpark och sen vid 15 tiden hem till Eddans mamma på fika... Dessutom ska det hinnas damsuga, skura golvet, damtorka och plocka undan överallt..phu..och jag måste ju hinna göra tårtan!

Längtar massor tills på tisdag, då ska vi på en massa hemlisar!!
Men nu; damsuga!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards