Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Mikaela - 28 maj 2010 14:48

..jag är! Jag vet. Men det händer inte så mycket just nu och ändå så rullar dagarna på som en skithusrulle...
Igår var jag med Joi till veterinären och vet. besiktade,vacc och chippade alla 8 valpar som nu börjar närma sig leverans och ska börja flytta. Sen så har jag i två dagar passat grannens 4 lagotto hundar. Så ut med vagn och 4 hundar i två dagar, men det har gått bra, hennes hundar är väldigt väluppfostrade när det gäller att gå i koppel så det har varit lugnt.

Blaze har lyft på benet för första gången när han pinkade, våran pojke början bli stor =) Han är lika hög som Alice nu och jag vill nog att han växer ett par cm till.
Han har en massa underbar päls så det ska bli så kul att visa han framöver.

Förutom allt med hundarna så har jag gått med nackspärr sedan 1 vecka tillbaka och det gör onnnnnt!! :(
Tar smärtstillande hela tiden för att slippa smärten, ändå känner jag av den...

Ikväll ska vi grilla tillsammans med grannen och kolla in hans 10 000 kr gräsklippare som går av sig själv =)
Ihelgen har vi inga planer förutom att vi ska åka och hämta hem en massa hundmat, nej nu vaknar Nora så vi hörs!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards