Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Mikaela - 22 maj 2010 11:40

Ja idag är det 25 grader, sol och inte ett moln, och idag är det städdag..
Trist.. dessutom har jag nackspärr och är genomförkyld.. kan ju säga att jag mycket hellre hade hittat på nått roligt med familjen..

Men men, det är bara hugga i!

Imorgon har jag egentligen vägdag, men hoppar nog det denna vecka, min kropp har nämligen en förmåga att dra åt sig mängder med vatten när det är varmt, lika så denna sommar tydligen. Så jag tror knappast att det syns någon skillnad på vågen imorgon mot förra veckan.

Åå vad jag känner mig negativ idag.. jag som ville åka på någon picknick med familjen och mamma och dom, men nej dom ska hjälpa Mickes mamma att packa för hon ska flytta, sen så ska dom bänka sig framför tv för då är det hockey.. såå trist, dessutom är min syrra här ifrån mora denna helg, men hon måste ju följa mamma som en svans så henne lär vi inte se nått mer denna helg heller..
Nej nu ska jag inte klaga mer..hörs imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards