Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Mikaela - 15 maj 2010 21:38

Det går framåt för Alice måste jag säga. Förra helgen fick hon HP  båda dagarna och idag CK. Gissa om vi är super nöjda.
Dessutom var det ju Blaze debut idag, dom var jääätte många i hans klass så han blev tyvärr oplacerad, men det tar vi igen längre fram!
Vädret har i alla fall varit på topp i dag, så bra att när vi kom hem åkta Noras lilla pool fram ifrån förra året så hon kunde svalka av sig lite, och gissa om hon älsade det! Det blev bara en kortis, men på den lilla kortisen hann hon blöta ner både mig och Eddan! Hon har varit så duktig hela dagen idag på utställningen, så himla lätt att ha med sig.
Att hon dessutom charmar alla är väl inget svårt när man heter Nora och är sötast i världen!

Hemma på våran gatan i stan...

där dricker alltid Nora ur hundarnas vattenskål!  
Tittut! Busar med Blaze i buren medans mamma är inne i ringen med Alice.     

Har idag tagit nya bilder på mig men lägger upp dom i morgon tillsammans med vägningen! Så nu får ni alla hålla ögonen öppna =)
Men nu, SOFFAN!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards