Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Mikaela - 14 maj 2010 20:22

Nu är hundarna badade och fönade så nu luktar dom gott =)
Vi kom hem ifrån Mora vad 15 tiden, vädret i mora dom här två dagarna har varit katastrof, men när vi kom hem fanns det fina vädret kvar här. Solen sken och tempen visade på nästan 20 grader. Vilken skillnad liksom!

Imorgon är det alltså skokloster utställning, SSRK. Officiell för Alice och inoff för Blaze som fortfarande bara är en bebis. Ska bli så kul och få visa honom där i morgon första gången. Även Eddan och Nora ska med vilket är jätte kul. Länge sen dom var med på någon utställning. Dessutom har jag hört att vädret ska bli på topp!

Ska försöka få Eddan att fota lite där i morgon, om han hinner..haha..han har ju Nora att se efter och hon är ju super snabb!
Nej nu ska jag packa ner det sista sen blir det sängen, MIN säng!!
*Längtar redan*

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards