Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Mikaela - 10 maj 2010 18:24

Nu har jag äntligen lite tid att sponsra datorn med. Kom hem vid 23.30 igårkväll och då blev det direkt sängen. Vaknade kl 6 imorse av Nora, men vaknade även av att jag hade en fruktansvär huvudvärk. Men med lite tabletter i kroppen och massor av kärlek av Nora och Eddan kände jag mig mycket piggare.
Sen vid 8 tiden hoppade jag och Nora in i ett bad och busade massor!
Så underbart att få vara hemma med min familj igen! Nu dröjer det länge innan jag åker någonstans utan dom igen.

Alice har iaf fårr toppen resultat i helgen, på lördagen fick hon en 1:a och blev 3:a i unghundsklassen med HP. Slog då juniorvärldsvinnaren 09. Det känndes jätte skönt. På söndagen fick hon en 1:a och kom 2:a i unghundsklassen med HP. Även denna dag slog hon juniorvärldsvinnaren. Den tiken har ju dessutom mycket äldre än Alice, så det känndes skönt. Dessvärre inget CK denna helg och nästa helg är det skokloster och nästan 100 springrar anmälda så då räknar vi inte heller med några jätte priser. Men det är en fröjd att få visa en hund som Alice som sköter sig exemplariskt både i och utanför ringen. Aldrig några problem.
Hennes kritiker kommer jag och lägga ut på hemsidan (www.lorddannys.com) så dom får ni kolla där, men inte ett enda nedslag fick hon!! Underbart!

Vädre sög fett hela helgen så några bilder har det tyvärr inte blivit... Var länge sen jag mindes att jag frös så mycket..

Vad veckan har att bjuda på får vi se, inga direkta planer än.
Jo juste, vägde mig igårkväll/natt när jag kom hem och hade då gått ner 1,1 kg förra veckan. Var inte riktigt nöjd med det utan vägde mig i morse när jag kom upp igen (knäpp som man är) och hör och häpna, då hade jag gått ner yttligare 0,5 kg!!! Så nu har jag gått ner 16,6 kg! Lovley!

Nu ska jag fortsätta å kramas med Nora!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards