Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Mikaela - 1 maj 2010 18:41

Lovar att bättra mig, tanken finns där varje gång jag skivit sen när jag är klar så har jag glömt bort det. Men nu ska jag svara på några av frågorna!

Alla ni som frågat om nya bilder på mig, det kommer, bara inte haft tid att ladda upp dom!
Tuula: Inga komplikationer har jag drabbats av, jag mår verkligen super bra. När tror du att du ska få din operation? Ärren på magen ser också super fina ut.

Soffan: Kul att du följer bloggen och jag håller tummarna att du får tid för din bedömmning snart! Det kommer gå jätte bra.

tjugohelle: Grattis till din operationstid!! Du har ett helt nytt underbart liv framför dig, Håller tummarna! Inte många dagar kvar nu! Tips å råd..njaa.. inte mer än att lyssna på din kropp och ta det lugnt efter operationen!

Lovar lovar att här efter ska jag svara er direkt när ni är så gulliga och lämnar kommentarer!!

Inatt ska min lillabror Simon sova här så nu ska jag förbereda täcke och kuddar å grejjor! Imorgon blir det kanske staller, hoppas det!
Kram på er!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards