Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Mikaela - 10 april 2010 18:59

Idag har tempen konstant stått på 4 grader. Visst är det skönt med plusgrader, men vet inte om dom gör så mycket när det är alldes grått, regnit och blåsigt.. känndes som -5..
Vi åkte (japp vi tog bilen) bort till knallemarknaden, gick ett varv och åkte sen hem igen. Den marknaden som bara för några år sedan var stor och full av en massa stånd har blivit pissliten och helt värdelös. Kanske känndes den mer värdelös i det här vädret.. vet inte..

Vi softade en stund hemma innan vi begav oss och handlade. Vi ska lyxa till middagen idag med hemmagjord skagen och bakpotatis. Älskar den maten =) Även om jag inte kan äta så mycket, men jag får i alla fall njuta av den.

Jag får ju egentligen inte börja rida först tidigast 4 veckor efter operation, vilket är på onsdag. Men jag tänker tjuvstarta imorgon, saknar det massor och kan inte hålla mig längre. Så imorgon blir det en tur i skogen.

Sen är det ju även dags för mätning och vägning imorgon. Ska bli spännande och se, har inga jätte förhoppningar på vågen, men spännande i alla fall.
Sen är ju tanken att vi ska rensa förådet på framsidan, skulle verkligen behövas, ska slänga så mycket skit. Kanske sälja ett å annat också...

Nej nu ska lillnosen få välling, sen blir det sängen för henne och middag för oss!
Hörs i morgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards