Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Mikaela - 7 april 2010 20:15

Idag är det 3 veckor sen jag genomgick operationen. 3 Veckor sen och jag har nästa nästan gått ner 10 kg!! Det handlar om 1 kg, sen har jag gått ner 2 siffrigt.
Såå underbart... men det har ju inte varit super enkelt, varje dag är en liten kamp, även om det blir lättare och lättare.

Idag har vi iallafall varit på Gunnes gård, för er som inte vet vad det är så är det en gamal vikinga gård som ligger här i byn. Super mysigt under sommaren då det går kossor, får, grisar, höns och tupp där.  Än så länge fanns där bara ett gäng hönor och en tupp. Men vi grillade korv, vilket uppskattades massor av lillnosen.
Vi gjorde även bröd, som dock smakade skit =) Men kul var det. Även mamma och micke var med.

Varje dag när jag ätit frukost blir jag helt slutkörd..mina batterier tar helt slut och i morse deckade jag helt. Låg på soffan i 2 timmar, sen kan jag kliva upp som inget har hänt. Men dom där två timmarna är kämpiga. Någon som vet varför? Har även provat att dricka lite klosyra som ni andra, har inte heller känt nått men inte drukit några direkta mägder.

Nej nu blir det sista mellisen, sen soffan.. natt natt

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards