Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Mikaela - 1 april 2010 11:17

GLAD PÅSK mina vänner!

Åå jag älskar påsken.. den är så lagom. Inte så hysterisk som julen, inte lika lång, och desstuom så betyder det ju att vi går åt rätt årstid! Färgglada färger och godis!

Ja i vanliga fall godis.. i år får det väl bli lite extra keso med feta oliv =)

Igår så var vi ute hos Alice uppfödare Katarina och gosade med valpar, och vuxna.
Dom har ju sådär 10 vuxna hundar, 2 valpar som är snart 10 veckor, och 9 st nyfödda valpar. Så det fanns en del att gosa med! Sen svängde vi förbi IKEA och köpte lika backar. Vi var nämligen där i förrigår och fick tag på en jätte bra förvaringsbänk åt Nora så nu behövde vi lite backar till den. Oj så bra det blev.
Måste ta kort på Noras rum någon dag, hon har verkligen ett drömrum för barn.
Ett sovrum med bara en massa leksaker, och inte glömma alla miljoner gosedjur.
Hon älskar nämligen gosedjur.

Just nu står Eddan å målar kökstaket och ena väggen. Vi blir nog aldrig klara med köket känns det som eftersom vi nu beslutat oss för att måla om och sätta upp en fondvägg.. Jajaj.. någon dag ska det väl ändå bli klart.
Som om det inte räckte så har jag ju dessutom hittat mitt drömboende, ett hus här i närheten. Så nu väntar vi på att höra ifrån den mäklaren om att få komma och titta på det. hehe..!

Nej nu ska jag fånga in kaninen, den har varit lös länge nu!
Tjopp tjopp

Jo juste, satan vad jag saknar att få rida..2 veckor kvar sen jäklar ska jag ut i skogen och busa!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards