Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Mikaela - 29 mars 2010 20:41

Ojoj så gott det var..hade nästan glömt att det var så gott.
Mmm...njuter än!
Honungsmelon blev alltså min mellis..mums!

Annars så har Micke gjort det sista på kaklet i köket, underbart att äntligen ha det klart, och satans så snyggt det blev. sen så har vi även varit och köpt vägg och takfärg, vit. Så nu ska det målas och sen ska det upp en fondvägg i köket som går i samma färg som kaklet..längtar tills det är klart!
Kommer bli fett nice!

Tyvärr blev det inget Barnens djungel idag, kanske i morgon. Nora har varit så busig idag, heeelt galen.. och jag jag verkligen inte göra annat än att skratta åt henne för hon är ju så söt! På onsdag ska vi i alla fall åka till Alice uppfödare och gosa med valpar och prata skit. Ska dra med mig Eddan och göra han valpsjuk..hehe..*smider planer*...hehe..

Annars idag så har vi inte gjort så mycket, jo juste jag har trimmat/klippt en hund. *Klirr i kassan*.

Anncha, hur har första jobbdagen gått?

Av Mikaela - 29 mars 2010 17:24

Idag har jag varit och tagit bort klamrarna. Två dagar för tidigt.
Men såren hade läkt jätte fint och det som nu började bli rött var där just klamrarana satt så det var bäst att ta bort dom.

Super besviken blev jag, det gjorde inte ont, och det var inte skönt, för det känndes inte äns!! Super besviken, det kunde ju ha varot skönt i alla fall..

Men, nu är dom borta =)

Nej nu ska jag äta middag, gör en kvällsuppdatering kanske =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards