Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Mikaela - 27 mars 2010 09:32

Äntligen äntligen börjar lillsorken att bli bättre. Så här sjuk som hon varit den här veckan har hon aldrig varit. Det har varit hemskt. In och ut på KS och dom har till och med stått i valet och kvalet om dom skulle lägga in henne. Hon tappade mer än 1 kg på 4 dagar.. vilket är för tok för mycket på hennes lilla kropp.

Men nu tar vi nya tag och hoppas att hon i framtiden klarar sig ifrån rota-virus.
Hon fick i förrigår lite uppmuntran av en kanin som hon tjatat efter ett tag. Det blev en "beg" kaninhane på 3 år. En dv. vädur, en jätte trevlig liten kille som mest vill springa löst. Rumsren =). Hoppar in i buren när han behöver göra nått.

Jätte fin chinchilla färg har han. Nora älskar han och hon bär på han så mycket hon kan, struntar fullkomligt i att han sprattlar till då och då. Hon skrattar bara.

Jag gjorde nått väldigt dumt igår.. vi skulle till Bromma zoo då vi behövde lite mat till kaninen så då tänkte vi att vi käkar inne på coop innan som ligger granne med zoo. Där säljs ju korv med mos och jag tog mos. Men även om jag verkligen tänkte mig för och försökte äta långsamt så blev det nog snabbare än vanligt för jag fick tok kramp och hade en hemsk värk i magen hela vägen hem. Det var fruktansvärt. Så jag har ju verkligen lärt mig nått... ta det änu lugnare!

Imorgon så ska jag mäta mig för första gången..kanske borde jag skjuta på det..kanske är det för tidigt... återstår att se i morgon.
Har just ätit frukost vilket blev en hård macka med 1 dl mjölk.

Nej nu ska jag softa i soffan innan jag och Nora ska fixa till Kaninen.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards