Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Mikaela - 15 mars 2010 16:04

..idag ringt och lagt till mig på återbudslistan. Jag har pratat om att göra det fram och tillbaka men samtidigt tyckt att det är bra att ha ett datum så man kan planera lite. Men jag är nästan 100 % säker på att jag håller/har fått diabetes.
Men jag vet också att om operationen görs i tid och jag går ner lite snabbt i vikt kan jag rädda mig ifrån den sjukdommen. Så jag håller tummarna att jag får ett snabbare datum.

Annars är det ju som sagt 4 veckor kvar så jag överlever nog men det känns onödigt att bli mera sjuk om det kan stoppas snabbare..
Sagt och gjort i alla fall.

Idag så har jag varit med Nora på bvc och gjort en 1,5 års kontroll, hon blir ju hela 1,5 år i morgon!! Shit, vart tar tiden vägen?
Mamma/mormor följde också med. Alltid skönt att ha någon mer sig. Nora fick även en spruta men grät endast någon minut sen började hon tjata om glass =) Vi hade ju sagt till henne att hon skulle få det om hon var duktig, vilket hon absolut var! Dock så betyder Noras glass alltid inte glass utan även godis. Så hon fick några bilar efter bvc besöket. Nu är det bara att vänta in 1-2 veckor och se om hon regerar på vacc och blir prickig eller får feber. Hoppas hon klarar sig.

Nej nu så ska jag förbereda middagen som idag blir potatis, köttbullar, gräddsås och lingonsylt! Mums!

Hej svejs!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards