Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Mikaela - 1 mars 2010 16:08

Åååå vad jag vill ha vår, nuuuu!
Idag har det verkligen blivit en inne dag fast jag gärna hade gått ut idag..
Men vädret ute är inge trevligt, blåser och snöar massor, trotts att det är +1 ute..

Så idag har jag och Nora (dottra) roat oss med att bara vara inne och läst böcker, och så har hon fått roa sig i badet en stund medans jag passade på och ställa hunden på trimbordet och klippte tassarna på henne.. eller ja nästan 3 av 4 tassar hann jag innan Nora ville kliva upp ur badet. Så jag får ta den sista så fort gubben kommit hem.

Ska ju med Alice (hunden) till veterinären i kväll och vacc så vi kan ju inte komma med en långhårig tass och tre korthåriga..haaha..

Annars händer det inte mycket just nu.. dom ringde ifrån Ersta och sa att jag ska infinna mig där den 24 mars för lottning. Jag ställde nämligen upp i ett av deras projekt där det handlar om fettvävnader runt levern i samband med GBP. Dom behöver 300 försökskaniner, varav 150 st kommer gå på sin vanliga kost fram till operation medans andra hälften kommer gå på flytande (som man får av dom). I vanliga fall ska man ju alltid gå på flytande innan men nu vill dom ta reda på hur mycket skillnad det blir. Jag hoppas ju på att få gå på min vanliga diet.. hehe.. Så jag ska dit den 24 för att lotta om vilken grupp jag kommer ingå i.
Så håll tummarna=)

Blev ett trist inlägg idag, men med det här trista vädret kan det inte bli mycket annat...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards